Navigacija

HTZ i ove godine provodi uspješnu kampanju i nagradnu igru „Epic Week in Croatia“

Hrvatska turistička zajednica na društvenim mrežama Facebook, Twitter i Instagram pokrenula je treći nastavak kampanje „Epic Week in Croatia“. Ove godine kampanja nudi čak 218 aktivnosti za kreiranje idealnog godišnjeg odmora.

U sklopu kampanje kreirana je i nagradna igra s glavnom nagradom koja uključuje nezaboravno putovanje u Hrvatsku.

Riječ je o kampanji koja potiče fanove i potencijalne turiste da kreiraju svoj odmor iz snova, a kojeg mogu provesti upravo u Hrvatskoj. Cilj kampanje je dodatno pozicioniranje Hrvatske kao destinacije bogate i široke ponude u kojoj svatko može pronaći nešto za sebe.

Kampanja i nagradna igra ove je godine aktualna do 23. svibnja pa će početkom lipnja biti poznato s kojeg tržišta dolazi pobjednik ili pobjednica trećeg nastavka kampanje „Epic Week in Croatia“.

Atrakcije s područja Varaždinske županije uključene u kampanju su:

MUZEJ ANĐELA U VARAŽDINU - https://bit.ly/2HYuXzB

STARI GRAD VARAŽDIN - https://bit.ly/2FMOFfP

Više detalja možete pronaći klikom OVDJE.

  • Od Zimmer Frei do Airbnb-a - edukacija za privatne iznajmljivače
  • Bogati program povodom proslave 15. godina Udruge kuhara Varaždinske županije
  • Najavljeni treći Dani okusa varaždinskoga kraja
  • Promotivni spot Hrvatske turističke zajednice „Ambasadori hrvatskog turizma“ nominiran za prestižnu svjetsku nagradu
  • Objavljeni javni pozivi Hrvatske turističke zajednice za dodjelu potpora u 2018. godini
  • Predstavljen drugi po redu Festival letećih gitara